12.04.2023р. на базі Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради відбувся обласний семінар «Формувальне оцінювання на уроках хімії» за участю академіка, доктора педагогічних наук, головного наукового співробітника відділу взаємодії вищої освіти та ринку праці Інститут вищої освіти НАПН України Ольги Григорівни Ярошенко.
З
вітальним словом
до учасників семінару звернулася
модератор заходу, завідувач обласного науково-методичного
центру КЗ «ЗОІППО» ЗОР,
Вікторія Іванова. Вона наголосила на актуальності теми заходу, побажала плідної праці.
Світлана Дехтяренко, методист обласного науково-методичного центру КЗ
«ЗОІППО» ЗОР, окреслила основні питання семінару, визначили
цілі заходу, підкреслила необхідність
формувального оцінювання, його особливості, роль у системі оцінювання
очікуваних результатів навчання учнів з хімії.
Про базові принципи та модель формувального оцінювання, зарубіжний та вітчизняний досвід, особливості формувального оцінювання повідомила Ольга Ярошенко, академік, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу взаємодії вищої освіти та ринку праці Інститут вищої освіти НАПН України. Як автор підручників та вчитель з понад 30-річним педагогічним стажем, вона надала інструменти, ознайомила з прикладами формувального оцінювання. Ольга Ярошенко підкреслила, що саме формувальне оцінювання є дитиноцентризмом у дії, оскільки враховує пізнавальні потреби кожного учня, навчання відбувається за індивідуальними освітніми траєкторіями, відстежуються індивідуальні досягнення учня, порівнюють з попередніми успіхами.
В ході семінару слухачі
виконували практичну роботу по застосуванню елементів формувального оцінювання.
Програмою семінару була передбачена і самостійна робота в гугл формі, що є необхідною умовою для успішного опанування матеріалу.
Відбулось
обговорення цих питань, під час якого учасники заходу здобули цінні поради та
знання, які будуть використовувати в своїй педагогічній діяльності.
Підводячи підсумок
семінару, всі учасники погодилися з тим, що саме формувальне оцінювання є
оцінюванням, що покращує навчання, оскільки дає можливість учням усвідомлювати
й відслідковувати особистий прогрес і планувати подальші кроки з допомогою
вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар