Шановні вчителі!
12.10 - 13.10.2016 відбулось засідання творчої групи вчителів з проблеми
«Вивчення
якості підручників «Хімія. 7 клас» в оновленій
шкільній природничій освіті».
Зустріч проходила на базі Запорізької гімназії № 2 імені
Лесі Українки
Запорізької міської ради
Запорізької області
Керівництво закладу - Директор ЗГ № 2 Кравченко Валентина Василівна, Заступник директора з
навчально-виховної роботи Касим Наталія Анатоліївна, Учитель хімії Дехтяренко Світлана Григорівна створили умови для роботи творчої групи.
Керівник творчої групи - старший викладач кафедри дидактики та
методик навчання природничо-математичних дисциплін Дехтяренко С.Г.
Мета: створення умов для оновлення змісту освіти та
впровадження в практику загальноосвітніх навчальних закладів сучасних і
якісних підручників. «Вивчення якості підручників «Хімія. 7 клас» в
оновленій шкільній природничій освіті».
.
Завдання: Вивчення якості підручників нового покоління: підручників «Хімія. 7 клас» в
оновленій шкільній природничій освіті». Здійснення моніторингових
досліджень підручників (узагальнення результатів опитування батьків, учнів,
вчителів).
1.Організація та проведення моніторингових досліджень навчальної літератури.
2. Аналіз системи
питань, завдань та вправ:
- наявність завдань різного ступеня складності;
- різноманітність та оригінальність;
- спрямованість на розвиток логічного мислення, творчих здібностей, пізнавальної активності.
- наявність завдань різного ступеня складності;
- різноманітність та оригінальність;
- спрямованість на розвиток логічного мислення, творчих здібностей, пізнавальної активності.
3. Методична цінність
ілюстративного матеріалу підручників.
Порівняльна характеристика програми для загальноосвітніх навчальних закладів:
Відповідність матерілу підручника хімії 7 класу (автор Григорович О.В.) діючій програмі:
Календарне планування 7-й клас:
https://drive.google.com/drive/folders/0B4cPz3xpIdKPa0xsY01xNTdIdlU
Об`єктивне оцінювання як стимул навчання:
https://drive.google.com/file/d/0B4cPz3xpIdKPSnRCRXd2Mmd1eVU/view?usp=sharing
Об`єктивне оцінювання як стимул навчання:
https://drive.google.com/file/d/0B4cPz3xpIdKPSnRCRXd2Mmd1eVU/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар