неділя, 22 вересня 2024 р.

Вчителі хімії знайомились з передовим досвідом впровадження формувального оцінювання

20 вересня у дистанційному форматі на платформі zoom відбувся майстер-клас вчительки хімії Мелітопольської гімназії №23 Оксани Струць з теми «Техніки формувального оцінювання як ефективний інструмент педагогічної діяльності вчителя».

Починаючи захід, методистка з хімії Обласного науково-методичного центру КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР Світлана Дехтяренко зауважила, що наразі в освітній системі відбуваються концептуальні зміни щодо нових підходів до оцінювання учнів, які унеможливлюють негативні моменти в навчанні та сприяють індивідуалізації навчального процесу, підвищенню навчальної мотивації й самостійності учнів.

-          Формувальне оцінювання є одним із складових чинників реформування освіти в Україні, - підкреслила вона.

Майстер-клас відбувся з метою розвитку і вдосконалення, набуття нових загальних і професійних компетентностей педагогічних працівників, професійного потенціалу вчителів хімії шляхом зростання їхньої фахової компетентності у частині застосування інноваційних технологій.

Оксана Струць знайомила учасників заходу з власною методикою застосування формувального оцінювання, розповіла, як відбирати найефективніші методи  розвитку предметних компетенцій.

Вона підкреслила важливість планування із врахуванням різних за рівнем підготовки груп учнів, для підвищення якості викладання хімії. Учасники звернули увагу на можливості здійснювати оцінювання результатів навчання у відповідності до філософії НУШ (оцінювання без знецінювання).

Все це мотивувало педагогів до самоосвіти щодо удосконалення актуальної компетенції «навчання протягом всього життя».

Педагогиня запропонувала самостійну роботу, яка дозволить вчителям створити власну техніку формувального оцінювання. Для цього потрібно тренуватися у складанні календарно-тематичного і поурочного планів уроків з використанням формувального оцінювання.

Особливо важливою частиною такої самостійної роботи є формування вмінь відбирати ефективні техніки формувального оцінювання для досягнення поставленої мети та добирати, самостійно розробляючи відповідний дидактичний супровід для навчання.

Майстер-клас дозволив покращити сприйняття формувального оцінювання  у контексті дидактичного і виховного значення інноваційних підходів та їх значення  у підвищенні мотивації учнів до вивчення предметів природничого циклу.

Посилання на презентацію Струць О.В.: http://surl.li/eeyhas


Посилання на відеозапис: https://www.youtube.com/watch?v=cZUUjAcTQPE