КОНФЕРЕНЦІЯ
Мета конференції: об’єднання зусиль учених та практиків різних регіонів і країн щодо осмислення досвіду та визначення перспектив подальшого розвитку природничо-математичної освіти в Україні.
На пленарному засіданні виступили:
директор Департаменту освіти і науки Запорізької ОДА Озерова О.Я.;
заступник начальника відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин МОН України Фіцайло С.С.;
завідувач кафедри дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін КЗ «ЗОІППО» ЗОР, к.п.н., доцент Васильченко Л.В.
а також інші видатні вчені КЗ "ЗОІППО" ЗОР та ЗНУ.
20.10.2017р. було проведено панельну дискусію "Проблеми якості сучасної природничо-математичної освіти: зміст підручників, програмно-педагогічні засоби, критерії та показники".
Мета: визначити шліхи вирішення проблеми якості сучасних навчально-методичних комплексів природничо-математичної освіти.
В роботі панельної дискусії з обговорення проблем якості сучасної хімічної освіти прийняли участь:
старший викладач кафедри дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін КЗ "ЗОІППО" ЗОР Дехтяренко С.Г.
кандидат хімічних наук, старший науковий співробітник відділу фізичної органічної хімії Науково-дослідного інституту хімії при ХНУ ім. В.Н. Каразіна, Відмінник освіти України, учитель вищої категорії, учитель-методист. Він є автором підручників з хімії для 7 та 8 класів - переможців Всеукраїнського конкурсу підручників 2015 та 2016 років, численних навчальних та навчально-методичних посібників Григорович О.В.
в on-line режимі виступ заступника завідувача НДЛ інформатизації освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, автор підручників з хімії Василенко С.В.
заступник головного редактора ВД «Освіта» Єресько Т.П., а також 26 вчителів м. Запоріжжя та Запорізької області
Всі
учасники прийняли участь в обговоренні та прийняті пропозицій.
З
метою підвищення якості хімічної освіти пропонуємо переглянути зміст програм з
хімії; оновлюючи методологічні основи, розробити нові ефективні методи
дидактичних і методичних досліджень; провідним вченим та авторам підручників
відстоювати збільшення годин на викладання хімії як шкільного предмету; щодо
розвитку вміння учнів розв`язувати завдання винахідницького характеру
пропонуємо започаткувати на регіональному рівні проведення літніх шкіл
для учнів і вчителів з залученням до роботи викладачів вищих навчальних
закладів у якості тренерів.
Конференція відбулась в доброзичливій та творчій атмосфері, змістовно та корисно для всіх учасників.